Rezervarea echipamentelor se face cu minim 48 ore înainte de ridicare. Se poate face telefonic la numărul 0722.200.969, prin email la contact[at]totalrent.ro sau direct online prin sistemul de rezervare.
Rezervarea nu creează nicio obligație contractuală din partea dumneavoastră. Vă rugam ca în cazul în care renunțați din orice motiv la o rezervare să ne anunțați.
Pentru o rezervare fermă, se va plăti un avans - în funcție de echipamentul și durata de închiriere.
Această rezervare fermă va asigură că echipamentele dorite sunt blocate în sistemul de rezervare și nimeni altcineva nu le mai poate rezerva.
Rezervările online vor fi confirmate telefonic de către noi.
Rezervările vor fi reconfirmate în zilele premergătoare plecării.
Rezervările se fac pe principiul "primul venit, primul servit" în limita disponibilității.
Recomandăm rezervarea cu cel puțin 7 zile înainte de data de ridicare dorită, mai ales pentru perioade aglomerate.
Prețurile de închiriere sunt afișate în dreptul fiecărei categorii de echipamente. Ele pot suferi modificări și ajustări în timpul sezonului.
Nicio modificare nu va afecta rezervările deja confirmate sau contractele existente la data modificării.
Livrarea echipamentelor se face la data stabilită conform solicitării clientului la adresa str. Firuță nr. 11, sector 5, București sau la domiciliul clientului de luni până vineri în intervalul 09-17.30, pe bază de programare.
La livrare, echipamentele se verifică împreună cu clientul pentru conformitate. Orice defect se menționează în contractul de închiriere.
La livrare, se va întocmi și semna contractul de închiriere care va cuprinde tipul și numărul echipamentelor închiriate, tarifele de închiriere și totalul de plată, eventualele defecte ale acestora precum și o copie după actul de identitate al clientului.
TotalRent.ro vă pune la dispoziție următoarele metode de plată:
Opțiunea de plată cash sau card bancar este disponibilă la sediu/depozit/domiciliu pentru toți clienții care solicită închirierea echipamentelor.
Plata prin card bancar se poate efectua prin intermediul terminalelor POS mobile existente la reprezentanții TotalRent. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Plata se efectuează integral la sediu/depozit/domiciliu.
În cazul în care se face o rezervare fermă ce oferă garanția disponibilității echipamentului în intervalul dorit, se va plăti un avans pe baza facturii proforma ce va fi trimisă clientului pe email/telefon. După efectuarea plății se va emite factura fiscală și se va procesa rezervarea. Diferența de plată față de factura totală finală poate fi plătită atât prin virament bancar/online cu cardul înainte de ridicarea echipamentului închiriat, cât și cash sau card bancar în momentul ridicării acestuia.
Datele necesare viramentului bancar:
DACOS TOTAL RENT SRL
IBAN RO22INGB0000999913715927
ING Bank N.V. Amsterdam Sucursala București
Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, TotalRent.ro folosește NETOPIA Payments. Informațiile dumneavoastră nu sunt stocate pe serverele TotalRent.ro. Banca și procesatorul de plăți sunt singurele instituții care intră în contact cu informațiile dumneavoastră, iar ei oferă o garanție totală.
Puteți efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA și MASTERCARD. Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura dumneavoastră. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.
Anularea unei rezervări plătite în/cu avans se poate face în următoarele condiții:
Dacă intervalul de timp dintre data și ora de ridicare a echipamentului și momentul anulării rezervării este mai mare de 48 h, se rambursează întreaga sumă plătită în avans în contul clientului.
Daca intervalul de timp dintre momentul ridicării echipamentului și cel al anulării rezervării este mai mic de 48 h, suma plătită în/cu avans nu se returnează. Clientul poate primi un credit (voucher) pentru întreaga sumă pe care îl poate folosi la următoarea închiriere.
Toate anulările rezervărilor plătite în/cu avans se vor anunța în scris la adresa de e-mail contact@totalrent.ro. Nu se acceptă anularea prin telefon sau orice alt mijloc de comunicare în afara de e-mail.
Ziua de închiriere în sistemul de rezervare are 24h. La perioada de închiriere se adaugă gratuit 2 zile - una înainte și una după, pentru instalarea/dezinstalarea echipamentului. Dacă zilele de închiriere/returnare cad într-o zi nelucrătoare (sâmbătă/duminică), închirerea echipamentului se va face în ziua de vineri, respectiv luni returnarea, fără a se calcula costuri suplimentare.
Echipamentele se vor utiliza în conformitate cu instrucțiunile producătorilor și în activitățile recomandate. Folosirea echipamentelor în alte scopuri decât cele recomandate poate conduce la deteriorări majore ale acestora și vor fi imputate utilizatorului. Mai mult, folosite neconform cu instrucțiunile producătorului, echipamentele vă pot pune sănătatea sau chiar viața în pericol.
Returnarea echipamentelor se realizează la locațiile de predare convenite.
La returnare echipamentele se verifică pentru conformitate și eventuale defecte.
Defectele minore - care se pot datora condițiilor atmosferice sau unor evenimente neprevăzute în exploatare nu se vor imputa clientului.
Defectele majore cauzate de exploatarea incorectă vor fi imputate clientului ca și costuri de reparații.
Deteriorarea echipamentelor în proporție de peste 30% - se consideră ireparabile și clientul se obligă la plata valorii de inventar iar echipamentul trece în proprietatea sa.
Întârzierea returnării echipamentelor cu peste 12 ore față de ora stabilită va fi considerată 1 zi de închiriere în plus și va fi taxată ca atare cu tariful pentru o zi.
Întârzierea predării echipamentelor cu peste 5 zile fară plata tarifului de închiriere va fi considerată ieșire din contract iar refuzul returnării echipamentelor va fi considerat furt și reclamat la Poliție.
Cazurile de forță majoră care pot determina întârzierea returnării echipamentelor (evenimente meteorologice extreme, inundații, blocări de șosele, etc) se comunică telefonic sau prin email către TotalRent.ro. Acestea nu se vor considera zile de întârziere.
TotalRent.ro este un serviciu de închiriere echipamente pentru vacanțe și călătorii administrat de societatea DACOS TOTAL RENT SRL, Cod unic înregistrare 47908274, J40/6165/2023.
Preluare echipamente
Luni-Vineri: 09:00 - 17:30
Returnare echipamente
Luni-Vineri: 09:00 - 13:00
(cu confirmare în prealabil)
Oferim servicii de transport și montaj la domiciliu în București și județul Ilfov. Vezi preț în funcție de locație!
Termeni și condiții generale | Despre cookies | Politica de confidențialitate | Termeni și condiții închiriere

Copyright © Dacos Total Rent srl. Toate drepturile rezervate

